Zwroty | Reklamacje

ZWROTY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęła wskazana data, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu towaru. 

Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być odesłana w takim stanie, w jakim Klient ją otrzymał. Buty, nie mogą posiadać żadnych odgnieceń, ani śladów użytkowania na podeszwie. Prosimy aby odsyłać obuwie w oryginalnym opakowaniu. Woreczki foliowe, w które są zapakowane buty, chronią zamsz przed zabrudzeniami i ewentualnymi zniszczeniami w transporcie.

Bardzo prosimy aby odsyłane buty były zapakowane dokładnie tak jak zostały wysłane, wypchane i w woreczku, bardzo ułatwi nam to pracę.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta.

Jeśli chcesz zwrócić/wymienić swój zakup, OBOWIĄZKOWO wydrukuj, wypełnij i dołącz do paczki poniższy FORMULARZ ZWROTU. W przeciwnym razie, nie mamy informacji na jaki numer chcesz, aby zostały zwrócone środki i ciężko nam będzie zidentyfikować paczkę. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, napisz go proszę odręcznie i dołącz do zwrotu.

Wszelkie maile związane ze zwrotami prosimy kierować na adres info@etapeofficial.pl.
ADRES, Z KTÓREGO WYCHODZĄ POTWIERDZENIA ZAMÓWIEŃ, NIE JEST SKRZYNKĄ MAILOWĄ . WSZELKIE INFORMACJE WYSŁANE  NA TEN ADES, BĘDĄ UZNANE ZA NIEOTRZYMANE. 

UWAGA, ZWROT POCZTĄ POLSKĄ NA WŁASNE RYZYKO, JEŚLI W MOMENCIE DOSTARCZENIA PACZKI NIKOGO NIE BĘDZIE POD ADRESEM ZWROTU I PACZKA ZOSTANIE AWIZOWANA, WRÓCI ONA DO NADAWCY. NIE ODBIERAMY PACZEK Z SIEDZIBY POCZTY POLSKIEJ.

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu/wymiany

ZWROT NALEŻY ODESŁAĆ NA WŁASNY KOSZT.

Zwroty prosimy kierować na adres:

ul. SŁONECZNA 38G

05-807 ŻÓŁWIN

TEL.695165905

 

MAIL: INFO:ETAPEOFFICIAL.PL 

 

 

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy info@etapeofficial.pl i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

Prosimy aby obuwie odsyłane do reklamacji było CZYSTE (podeszwa oraz cholewka). Szewc własnoręcznie naprawia reklamowane obuwie. 


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium